مقالات آموزشی

چه جوری گل سینه رو استایل کنم؟!

با رعایت این 6 نکته، خودتون می‌تونید به راحتی گل سینه رو با استایلتون هماهنگ کنید؛ گل سینه از اون دسته اکسسوری هاست که اگر به درستی ست بشه، شما رو تبدیل به یک شیک پوش تمام عیار می‌کنه...

اگر اهل ست کردن اکسسوری های مختلف با پوشش تون باشید، قطعا می‌دونید که گل سینه یا همون سنجاق سینه، یکی از جذاب ترین و خاص ترین اکسسوری‌های زنانه و البته مردانه ست که جلوه استایل شما رو چندین برابر می کنه… اما باید دقت کرد که از این اکسسوری درخشنده، کجا و برای چه استایلی استفاده می‌کنید! این موضوع به قدری مهمه که شاید رنگ یا نوع پوشش شما رو به حاشیه ببره و باعث جلوه بیشتر یا کمتر سنجاق سینه بشه. با ما در درخانه همراه باشید تا در ادامه، توصیه‌های کلیدی استایل کردن سنجاق سینه رو، با هم مرور کنیم 😊

نکته طلایی اول) گل سینه بزرگ برای ابعاد بزرگ؛ گل سینه کوچک برای ابعاد کوچک!

سنجاق سینه ها، ابعاد، وزن و جنس های مختلفی دارن و بسیار هم پر تنوع هستند. این تنوع اما؛ نباید شما رو گول بزنه! در وهله اول باید در زمان خرید، لباس یا وسیله ای که می‌خواید اون رو با گل سینه استایل کنید، مدنظر داشته باشید که نه خیلی نسبت به اون بزرگ باشه و نه خیلی کوچک؛ نه خیلی سنگین باشه که پارچه رو بکشه و باعث افتادگی بشه و نه اونقد سبک باشه که هیچ جلوه ای نداشته باشه.

نکته کلیدی دوم) از هارمونی رنگ سنجاق سینه غافل نشید!

گل سینه می‌تونه روی یقه یک کت تک مردونه باشه، یا روی یک شال گردنی زنونه، یک حتی یک کیف و شال… اینکه سنجاق سینه کجا قراره استایل بشه مهم نیست؛ چیزی که مهمه اینه که شما باید هارمونی رنگ و طرح رو رعایت کنید. تصور کنید که یک گل سینه سنجاقک با رنگ طلایی، قراره روی یک کیف ورنی قرمز جیگری بشینه؛ قطعا این انتخاب انتخاب جذابی برای یک آقا یا خانم خوش پوش نیست… از همین رو باید توجه داشته باشید که همبستگی یا هارمونی طرح و رنگ با اشیائی که قراره براش گل سینه تهیه کنید، حفظ بشه.

برای خرید گل سینه های نقره موجود در گالری درخانه، اینجا کلیک کنید.

نکته کلیدی سوم) برای مردان هم می‌تونید گل سینه تهیه کنید!

اینکه گل سینه فقط مخصوص خانم هاست، تصور اشتباهیه… شما می تونید سنجاق سینه های متنوعی پیدا کنید که برای یک دستمال گردن مردانه یا یک دست کت و شلوار، زیبنده باشه. البته که بسیاری از مردان خوش پوش ترجیح می‌دن برای استفاده از یک اکسسوری در کت و شلوارشون از دکمه سردست یا گیره کروات استفاده کنن؛ اما بسته به نوع استایلی که چیده می‌شه، قابلیت استفاده از سنجاق سینه در اجزای مختلف پوشش مردان هم، امکان پذیره! چند مدل زیر، ازجمله گل سینه هایی هست که در استایل مردان استفاده می‌شه:

بروچ های زنجیره ای که حالت سنتی و سلطنتی داره، سنجاق سینه‌ی حلقه ای که روی کت یا جلیقه نصب می‌شه و به دلیل داشتن یه سوزن بلند، بخشی از اون داخل پارچه لباس مخفی می‌شه، گل سینه‌ی منفرد که معمولا یک گوهر یا سنگ قیمتی داره استایل رو به سمت کلاسیک بودن هدایت می‌کنه، سنجاق سینه سلتیک که از فلزهای بسیار گرانبها ساخته شده و معمولا ساده ست و نهایتا هم سنجاق سینه وینتیج که ظریفه و سبکی مدرن و کژوال و معمولا توسط مردانی که استایل‌های خاصی دارن، استفاده می‌شه.

نکته کلیدی چهارم) برای نگهداری اجزای استایلتون از سنجاق سینه استفاده نکنید!

گل سینه، یک جزء جذاب و زیبا در استایل پوششی شماست که قراره جلوه لباس شما رو بیشتر کنه و زیبایی و حسن سلیقه شما رو به رخ افراد بکشه! پس نباید به چشم یک نگهدارنده بخش نگاه کرد… شما باید گل سینه رو در جایی فیکس کنید که مطمئن باشید وظیفه ای جز زیبایی بخشی به استایل شما بر عهده ش نیست؛ چون درغیراینصورت ممکنه به دلیل ظرافت یا جنسی که داره، باعث کشیدگی یا از فرم افتادن شیئی بشه که بهش متصل هست!

نکته طلایی پنجم) سنجاق سینه‌های طرح حیوانات برای چه نوع تیپ‌هایی مناسبه؟

سنجاق سینه سنجاقک، سنجاق سینه فیل، گل سینه کفشدوزک، گل سینه پروانه و هزاران مدل گل سینه که از جنس های مختلفی مثل نقره، برنز، برنج، طلا و حتی استیل ساخته می‌شن، توصیه می‌شه که معمولا برای تیپ‌های اسپرت استفاده شن؛ نه تیپ‌های کلاسیک یا حتی مدرن. دلیل این موضوع رو هم، می‌شه در خاص بودن این گل سینه ها پیدا کرد؛ با یک لباس شب سورمه ای رنگ و بلند و یا جلیقه دوخته شده از مخمل، شاید خیلی جذاب نباشه یک گل سینه سنجاقک طلایی رو وارد استایل کرد! البته که این موضوع کاملا سلیقه ایه و بسته به نوع ذهنیت شما از استایلتون هست؛ اما اکثر فشنیست‌ها به مورد استفاده بودن گل سینه، توجه ویژه ای دارن.

نکته طلایی ششم) گل سینه برای دیده شدن هست!

برخی از افراد تصور می کنن که چون گل سینه ها معمولا ابعاد خیلی بزرگی ندارن، می‌تونن هرجایی قرار بگیرن؛ اما واقعیت اینه که خیلی مهمه شما از گل سینه استفاده می‌کنید! روی کلاه، روی کیف، سر آستین، روی یقه، روی شال یا روی کفش… اینکه گل سینه شما چه طرحی داره و ابعادش چه قدره، مشخص می‌کنه که شما باید در کدوم قسمت از استایلتون ازش استفاده کنید تا جلب توجه کنه و جلوه ای که لازمه رو، به استایلتون بده.

برای خرید گل و سنجاق سینه های مردانه و زنانه ای که گالری درخانه، اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *